reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Holčáková

Katarína Holčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Proste som to ja. Skoro ako ty, ty alebo ty. Málinko odlišná alebo úplne iná, či dokonca protikladná. Cestovanie a fotografovanie ma napĺňa. Necestujem ďaleko. Nevyhľadávam adrenalín, krkolomné situácie ani dobrodružstvá za každú cenu. Necestujem preto, že chcem fotografiami a zážitkami ohromovať okolie. Nepotrebujem mať fotografie všetkých propagovaných atrakcií. Nie som plážový povaľač a ani znalec hotelových all inclusive. Nie som ani dobrodruh, ktorý vezme buchty do batôžka a stopom križuje cesty. Nezmývam zo seba dvojmesačný prach z cesty naprieč púšťou, ani mi neomrzol nos na expedícii na najvyšší vrch. To všetko nie som, ale to ostatné som. Zoznam autorových rubrík:  CestovanieSúkromné

reklama

Súkromné

reklama
SkryťZatvoriť reklamu